torsdag 21. april 2011

En ny verden..

Konseptet blogg er en helt ny verden for meg, men noe jeg har bestemt meg for å gjøre for å få ut og/eller bli ferdig med tanker og idèer som stadig henger seg opp inne i hodet mitt, og som til tider overskygger alle andre hjernebølger. I min nåværende, etterhvert tilbakevendte kreativitet, håper jeg dette kan være med å sortere tanker og påfunn.... 
Jeg har, i alt for mange år, brukt mye og til dels all min tid på jobber, firmaer og prosjekter som ikke har tilført meg hverken positiv energi, eller en fremtid jeg selv ønsker å ta del av. Dette har bare snikutviklet seg i den retningen det gjorde uten at jeg stoppet det. All negativ energi holdt til slutt på å få meg til å avslutte det som på en måte har vært definisjonen av meg selv - det vil si musikk, sang og underholdning. 
Jeg var, på et tidspunkt, relativt fast bestemt på slutte med all form for opptreden i og med dette ikke ga meg noe glede lenger.

Jeg satte derfor strek i høst for alle uønskede aktiviteter/firmaer/prosjekter og flyttet, sammen med familien min, tilbake til det stedet som har gitt oss flest positive perioder de siste 20 år, nemlig Asker <3



Uansett... Streken hjalp, og jeg har sakte men sikkert fått tilbake gleden av å være den jeg er - og musikken :) 
Samtidig ser jeg fremover...

Jeg kommer derfor her til å komme med oppdateringer, tanker, drømmer, digresjoner, meninger, frustrasjoner og gleder. Håper det samtidig vil kunne by på noe ok lesing.




1 kommentar:

  1. Velkommen etter i blogglandia Trond! :)
    Vi har alle vårt og stri med, og du er intet unntak ser jeg. Får si som min kloke bestemor sa en gang for 20 år siden; "alt bunner ut i holdninger". Man kommer ganske langt med det. :)
    Så bra at du har funnet tilbake spillegleden! Alle har vel godt av et lite avbrekk fra hva man holder på med innimellom, og det er ikke noe unormalt i å miste gnisten, så velkommen tilbake til Asker og livet som du ønsker det!:)
    Jeg har hatt blogg i over et år nå, men har ikke hatt tid og energi til det i det siste, så får komme sterkere tilbake.;)
    God påske!:) Vi sees kanskje snart?! :)

    SvarSlett